جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
ما را به اشتراک بگذارید

تفاوت های پارچه های بافته شده با پارچه های نبافته

تفاوت های پارچه های بافته شده با پارچه های نبافته

در این مقاله چه میخوانیم

یکی از ساک هایی که امروزه برای تبلیغات و برند سازی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد ساک دستی تبلیغاتی سوزنی می باشد آن هم به دلیل کیفیت مناسب و قابل قبول و قیمت پایینی که دارد. اما اگر شما نمی داندید که پارچه ی بی بافت یا سوزنی چه تفاوتی با پارچه ی بافته شده دارد ممکن است در انتخاب خود دچار سردرگمی شوید ان هم به این دلیلی که نمی دانید کدام پارچه مناسب برای فعالیتی که می خواهید انجام دهید می باشد.

به طور کلی چه شما از پارچه های بافتی یا بی بافت برای تولید کیسه های خود استفاده کنید محصول نهاییی با توجه به تکنولوژیی که از آن برای تولید کیسه استفاده کردید می تواند بسیار با کیفیت باشد ولی این اطمینان را داشته باشید که هر کدام از این محصولات دارای کاربرد های متفاوتی نسبت به یکدیگر می باشند.

پیشنهاد می کنیم از صفحه چاپ کیسه ی پارچه ای دیدن فرمایید.

تولید پارچه های بی بافت یا سوزنی کاملا متفاوت با پارچه های بافته شده می باشد. به طور کلی برای تولید پارچه های سوزنی یا بافته نشده از به سه روش شیمیایی، مکانیکی و حرارتی استفاده می شود .

فرق اصلی که پارچه های بافته شده با پارچه های غیر بافتی دارد در این است که این پارچه های بافتی الیاف و نخها در هم دیگر بافته می شوند در حالی که در پارچه های غیربافتی به جای آن که الیاف و رشته نخ ها در هم بافته شوند برروی هم همپوشانی دارند.

کاربردهای پرچه های بی بافت بسیار زیاد است یکی از اصلی ترین نوع کاربردهای این نوع پارچه در تولید لباس های پزشکان می باشد. البته این نوع پارچه توانسته است جایگاه خود را در هنر و صنایع دستی نیز باز کند و به این شکل محبوبیت خود را برای جایگزینی به جای پارچه های بافتی روز به روز بیشتر کند. یکی از اصلی ترین دلیل هایی که باعث شده است تا از پارچه های بی بافت برای ساخت و تولید کیسه ها تبلیغاتی استفاده شود هزینه ی پایین تولید این نوع کیسه ها نسبت به کیسه های بافتی می باشد.

ایرادی که می توان به پارچه های بدون بافت گرفت مقاومت پایین این پارچه می باشد . استفاده مکرر از این نوع پارچه ها باعث می شود که بعد گذشت مدت زمانی این نوع پارچه ها عملا شکل خود را از دست دهند و در صورتی که این پارچه ها شست شود دیگر کیفیت و شکل صابق خود را نخواهند داشت.

از کیسه های ساخته شده از پارچه ی بدون بافت یا سوزنی شکل برای حمل بارهای سنگین نمی توان استفاده کرد بلکه از این نوع کیسه ها بیشتر برای حمل بارهای نیمه سنگین و یا سبک مانند لباس و یا محصولات سبک غذایی می توان استفاده کرد.

در شرکت چاپ جاوید ما با توجه به تجربه ای که سالیان سال بدست آورده ایم به مشتریان خود پیشنهاد می دهیم که بجای استفاده از کیسه های پلاستیکی که برای محیط زیست بسیار خطر آفرین می باشند از کیسه های بدون بافت استفاده کنید

ساک دستی های پارچه ای

ساک پارچه ای همان طور که از نامش مشخص است از از پارچه برای ساخت آن استفاده شده است و پبرای ساخت پارچه ها نیز از الیاف طبیعی مانند پنبه استفاده می شود.

در واقع در ساخت این نوع کیسه ها از الیافت طبیعی و پنبه که دوسدار محیط زیست می باد استفاده شده است. در ساخت این کیسه ها از سه رو استفاده می شود که شامل موارد زیر میشود :

بافت توری

بافت یکپارچه (ساتن)

بافت ساده

هر کدام از این روش های تولید ساک پارچه ای باعث ایجاد یک سری ویژگی ها در این محصولات نهایی می شود.

از ویژگی های کلی ساک های پارچه ای می توان به انعطاف پذیری بالا به همراه چاپ پذیری مناسب کیسه های پارچه ای را نام برد. به دلیل انعطاف پذیری بالای این محصولات می توان این کیسه ها را بارهای بار شست بدون آن که نگران باشید تا این کیسه ها حالت و شکل خود را ازدست بدهند. به طور کلی هر محصولی که با این نوع پارچه تولید شود بعد از شستشو تغییر حالت نداده و به شکل ابتدایی خود باقی می ماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: داده های محافظت شده