جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
ما را به اشتراک بگذارید

چاپ روی کاغذ

با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن فناوری‌های گوناگون امکان استفاده از کاغذهای متنوع در صنعت چاپ فراهم شده است. بنابراین افراد می‌توانند بسته به نیاز و بودجه‌ای که دارند، کاغذ مورد نیاز خود را انتخاب کرده و طرح دلخواه خود را بر روی آن چاپ کنند. یکی از پرطرفدارترین کاغذها در صنایع مختلف کاغذ کرافت یا اصطلاحا کاهی نام دارد. جنس و رنگ خاص این کاغذ سبب شده تا افراد بتوانند در زمینه‌های متعددی از آن استفاده کنند.

در این مقاله چه میخوانیم

چاپ روی کاغذ به عوامل مختلفی مثل تصویر دیجیتال، تجهیزات چاپ و کاغذ چاپ بستگی دارد. با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن فناوری‌های گوناگون امکان استفاده از کاغذهای متنوع در صنعت چاپ فراهم شده است. بنابراین افراد می‌توانند بسته به نیاز و بودجه‌ای که دارند، کاغذ مورد نیاز خود را انتخاب کرده و طرح دلخواه خود را بر روی آن چاپ کنند. مجموعه جاوید پلاست با داشتن آخرین تجهیزات، امکان چاپ بر روی هر نوع کاغذی را برای شما فراهم کرده است. با ما همراه باشید تا با انواع کاغذ چاپ، تشخیص کیفیت آن‌ها و… آشنا شوید.

چاپ روی کاغذ مومی

کاغذ مومی یا وکس یا پارافین، نوعی از کاغذ است که با استفاده از لایه ای از موم ضدآب می شود. این ورقه ی مومی نازک، غیر سمی، بی بو، ضخیم، شفاف، براق و روغنی است و به‌راحتی شکسته نمی‌شود و در برابر آب و روغن مقاوم می باشد. این نوع چاپ از نظر هزینه و قیمت به صرفه است و برای مصارف مختلف مانند بسته بندی گوشت، ساندویچ و انواع فست فود مورد استفاده قرار می گیرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: داده های محافظت شده